- The Washington Times - Tuesday, June 12, 2007

An article about television advertising in the June 2 editions of The Washington Times incorrectly reported the nature of research from the Kaiser Family Foundation. The findings in the Kaiser study were a result of the foundation’s own research.

Copyright © 2016 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

blog comments powered by Disqus


Click to Read More

Click to Hide