Correction: New York Times-Board story

Question of the Day

Is it still considered bad form to talk politics during a social gathering?

View results

NEW YORK (AP) - In a June 21 story about The New York Times Co., The Associated Press erroneously said The New York Times newspaper had 472,000 paying digital subscribers. That figure, however, includes 18,000 digital subscribers to The Boston Globe, which is owned by The New York Times Co. The correct figure for the Times is 454,000.

Copyright 2014 The Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.

Comments
blog comments powered by Disqus
TWT Video Picks