You are currently viewing the printable version of this article, to return to the normal page, please click here.

Correction: New York Times-Board story

- Associated Press - Friday, June 22, 2012

NEW YORK (AP) - In a June 21 story about The New York Times Co., The Associated Press erroneously said The New York Times newspaper had 472,000 paying digital subscribers. That figure, however, includes 18,000 digital subscribers to The Boston Globe, which is owned by The New York Times Co. The correct figure for the Times is 454,000.

Copyright 2014 The Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten or redistributed.