- The Washington Times - Tuesday, August 31, 2004

The Washington Times incorrectly reported in yesterday’s editions which news organization first reported that Kwame Brown, at-large candidate for the D.C. Council, never voted in a city election. It was first reported on “The D.C. Politics Hour” on WAMU-FM (Radio 88.5).

Copyright © 2018 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times is switching its third-party commenting system from Disqus to Spot.IM. You will need to either create an account with Spot.im or if you wish to use your Disqus account look under the Conversation for the link "Have a Disqus Account?". Please read our Comment Policy before commenting.


Click to Read More and View Comments

Click to Hide