- The Washington Times - Tuesday, June 22, 2004

The Washington Times in its May 5 editions incorrectly reported the year in which a D.C. police officer made $93,280 in overtime. It was 2003.

• • •

The name of former United Way chief executive Oral Suer was misspelled in a news brief May 15.

• • •

The Washington Times on May 15 incorrectly reported the amount of agency spending set aside by the D.C. Council in a contingency fund. It was $43 million.

Copyright © 2018 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times is switching its third-party commenting system from Disqus to Spot.IM. You will need to either create an account with Spot.im or if you wish to use your Disqus account look under the Conversation for the link "Have a Disqus Account?". Please read our Comment Policy before commenting.

 

Click to Read More and View Comments

Click to Hide