- The Washington Times - Wednesday, June 23, 2004

The Washington Times misspelled the name of Gary Scheffmeyer, vice president of Rolling Thunder, and the name of the Yamaha Seca XJ600 motorcycle in its May 31 editions.


Copyright © 2018 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times welcomes your comments on Spot.im, our third-party provider. Please read our Comment Policy before commenting.

 

Click to Read More and View Comments

Click to Hide