- The Washington Times - Friday, May 14, 2004

The Washington Times on Thursday incorrectly reported a Miami Herald item about former chancellor of New York City schools Rudolph F. Crew. The Herald reported that the Miami-Dade school district offered Mr. Crew $350,000 to become superintendent.


Copyright © 2018 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times welcomes your comments on Spot.im, our third-party provider. Please read our Comment Policy before commenting.

 

Click to Read More and View Comments

Click to Hide