- The Washington Times - Tuesday, February 8, 2005

A headline in the first edition of The Washington Times yesterday misspelled defrocked priest Paul Shanley’s name.


Copyright © 2019 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times welcomes your comments on Spot.im, our third-party provider. Please read our Comment Policy before commenting.

 

Click to Read More and View Comments

Click to Hide