- The Washington Times - Wednesday, January 26, 2005

The Washington Times on Jan. 19 incorrectly reported the number of occupied beds at a homeless shelter on New York Avenue NE. Willie Mobley, the shelter’s family support specialist, said 298 of the shelter’s 360 beds were occupied.

Copyright © 2018 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times is switching its third-party commenting system from Disqus to Spot.IM. You will need to either create an account with Spot.im or if you wish to use your Disqus account look under the Conversation for the link "Have a Disqus Account?". Please read our Comment Policy before commenting.


Click to Read More and View Comments

Click to Hide