- The Washington Times - Monday, January 3, 2005

The caption for a Page One photograph in some editions of The Washington Times yesterday incorrectly stated the number of D.C. Council members sworn in Sunday. There were six members sworn in to office.

Copyright © 2018 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times welcomes your comments on Spot.im, our third-party provider. Please read our Comment Policy before commenting.

 

Click to Read More and View Comments

Click to Hide