- The Washington Times - Monday, January 3, 2005

The caption for a Page One photograph in some editions of The Washington Times yesterday incorrectly stated the number of D.C. Council members sworn in Sunday. There were six members sworn in to office.

• • •

A Monday article incorrectly reported the number of Democrats who won election to open Senate seats last year. Both Sen.-elect Ken Salazar of Colorado and Sen.-elect Barack Obama of Illinois were elected to open seats.

LOAD COMMENTS ()

 

Click to Read More

Click to Hide