- The Washington Times - Wednesday, June 8, 2005

The Washington Times on Tuesday misspelled the name of Rukchanok C. Cramer in an article on her allegations of harassment by the transportation director for Alexandria schools.

Using inaccurate information from the Associated Press, The Times on Tuesday incorrectly reported the number of homicides in Prince George’s County so far this year. The total is 73.

The Washington Times in Tuesday’s editions incorrectly reported that the two plaintiffs in the medicinal marijuana case before the Supreme Court had been arrested by the Drug Enforcement Administration. The DEA arrested neither Diane Monson nor Angel Raich.

Copyright © 2018 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times is switching its third-party commenting system from Disqus to Spot.IM. You will need to either create an account with Spot.im or if you wish to use your Disqus account look under the Conversation for the link "Have a Disqus Account?". Please read our Comment Policy before commenting.


Click to Read More and View Comments

Click to Hide