- The Washington Times - Thursday, January 3, 2008

The Washington Times in its Saturday editions incorrectly reported the number of English-only discrimination lawsuits brought by the Equal Employment Opportunity Commission last year. The EEOC in 2007 filed two lawsuits against businesses for English-only discrimination.

The Washington Times in its Dec. 24 editions incorrectly stated the size of American Capital Strategies’ investment in SunFuel MidStream. The company’s total new investments in the fourth quarter through Dec. 18 amounted to $1.6 billion. The amount of its investment in SunFuel MidStream was not disclosed.

Copyright © 2018 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times is switching its third-party commenting system from Disqus to Spot.IM. You will need to either create an account with Spot.im or if you wish to use your Disqus account look under the Conversation for the link "Have a Disqus Account?". Please read our Comment Policy before commenting.

 

Click to Read More and View Comments

Click to Hide