- The Washington Times - Friday, April 10, 2009

NEW YORK (AP) - In an April 9 story about the Bernard Madoff scandal, The Associated Press reported erroneously that real estate developer and publisher Mortimer Zuckerman gave $40 million to Madoff to invest. Zuckerman placed the $40 million in a hedge fund run by J. Ezra Merkin, who then invested that money with Madoff. Zuckerman says he didn’t know the money was given to Madoff.

Copyright © 2018 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times is switching its third-party commenting system from Disqus to Spot.IM. You will need to either create an account with Spot.im or if you wish to use your Disqus account look under the Conversation for the link "Have a Disqus Account?". Please read our Comment Policy before commenting.


Click to Read More and View Comments

Click to Hide