- Associated Press - Wednesday, January 26, 2011

SAN FRANCISCO (AP) - In a Jan. 21 story about Google Inc.’s plan to change CEOs, The Associated Press erroneously identified a University of Chicago business professor as Steve Booth. He should have been identified as Steve Kaplan, a professor at University of Chicago’s Booth School of Business.


Copyright © 2018 The Washington Times, LLC.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times welcomes your comments on Spot.im, our third-party provider. Please read our Comment Policy before commenting.

 

Click to Read More and View Comments

Click to Hide