- Associated Press - Tuesday, January 3, 2012

LONDON (AP) - In a Jan. 2 story about media mogul Rupert Murdoch’s activities on Twitter, The Associated Press erroneously reported that his wife Wendi had joined the micro-blogging site under the name “wendi_deng.” The San Francisco-based Twitter Inc. had initially marked the account as genuine, but later said it was a fake. In a statement Tuesday, Twitter said “the wendi_deng account was mistakenly verified for a short period of time. We apologize for the confusion this caused.”

Copyright © 2018 The Washington Times, LLC.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times is switching its third-party commenting system from Disqus to Spot.IM. You will need to either create an account with Spot.im or if you wish to use your Disqus account look under the Conversation for the link "Have a Disqus Account?". Please read our Comment Policy before commenting.


Click to Read More and View Comments

Click to Hide