- The Washington Times - Tuesday, November 28, 2006

Using a chart published in a 2005 U.N. Population Fund report — which the U.N. agency now says was misleading — a London Daily Telegraph article published in Nov. 13 editions of The Washington Times incorrectly stated the frequency of wife abuse in India. The agency says that it does not have sufficient data to provide such a figure and that the chart was intended to show that 70 percent of Indian women who were abused by their husbands think such abuse is justified in at least some circumstances.

Sign up for Daily Newsletters

Manage Newsletters

Copyright © 2020 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

Please read our comment policy before commenting.

 

Click to Read More and View Comments

Click to Hide