- The Washington Times - Friday, July 20, 2007

An article in Monday’s editions of The Washington Times incorrectly reported which federal agency conducted a study on illegal drug use by U.S. workers. The study was done by the Department of Health and Human Services. The article also incorrectly reported the agency for which Bob Stephenson works. He is the director of the Division of Workplace Programs at the Department of Health and Human Services.

Copyright © 2018 The Washington Times, LLC. Click here for reprint permission.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times is switching its third-party commenting system from Disqus to Spot.IM. You will need to either create an account with Spot.im or if you wish to use your Disqus account look under the Conversation for the link "Have a Disqus Account?". Please read our Comment Policy before commenting.

 

Click to Read More

Click to Hide