- Associated Press - Thursday, September 30, 2010

PITTSBURGH (AP) - In a story Sept. 29 about a federal grant made to the company founded by children’s television host Fred Rogers, The Associated Press reported erroneously the year of Rogers’ death. He died in 2003, not 2002.

Copyright © 2018 The Washington Times, LLC.

The Washington Times Comment Policy

The Washington Times welcomes your comments on Spot.im, our third-party provider. Please read our Comment Policy before commenting.

 

Click to Read More and View Comments

Click to Hide